elcn4139 sezeeyab yerim simsiyah cok sasirdim. annem bizde sezeeyan olduk hic boyle olmadi diyor. dogumda yanık kokulari geldi hep acaba yaktilarmi yapistirmak icin ? gecermiki bu
Minikmelekk Benimde ilk sezeryanm öyle Dr güzel iyileşmemis dedi 1 ay sonra 2.ye doğum yapacağım o esnada içini temizleyecekler dikisin bide krem söyledi onu düzenli olarak kullanırsam geçermiş