Momcans Tokay21hulya benimkisi zorunlu sezeryan o yuzden sezeryan gunum o gün normal dogumu beklemiyoruz doktorumla malesef o yuzden sancim yok ama bebek kasilmalari cok artti doktor 38+5te alacagini soyledi
Tokay21hulya seyram aynen bazen çok stres yapıyorum niye doğmuyor diye ama herşeyin de bir zamanı var Rabbim ne zaman uygun görürse o zaman olur☺️
Poyrazm Haticetalan bizde 34+6 gunluguz 36 gun kaldi ilk gebelik oldugu icin hala sezeryan yada normal belli degil ama zman hic gecmiyo biran once ogluma kavusmak istiyorum😊
Haticetalan Poyrazm yaa aynıyız ne güzel sağlıkla gelsin minikler🥰 bnde poyraz ali koyacağım oğlumun adını