Merhaba kizlar son adet takvimime gore 7 haftalik hamileyim bugun,gecen sali doktora gitmistik 6 hafta 2 gunluktu bebegim ama ultrasonda 6 hafta gozukuyordu hersey normal denildigi icin 2 gun geride olmasini umursamadim,bu gece kahverengi lekelenmem baslayinca doktora gittik ve ultrasonda bebegim yine 6 haftalik gozuktu hic ilerleme olmamis yani doktor biraz kucuk geldi dddi ve baska bisey demedi kalp atisini dinletmedi kucuk oldugu icin normalmidir bu ilerleme hic olmamis neden olur bu