Zezeeeyyldrm Selam hanımlar eşimle Elazığa gelcez şimdiye kadar devlet hastahanesinde muayne oldum eşim hiç görmedi oğluşumuzu Elazığ da bildiğiniz hastane doktor var mı eşi de muayneye alan??
Meltem_ Zezeeeyyldrm bildiğim kadarı ile devlette hiç bir yer almıyor ama tabi genelde soruşturmak gerek
Zezeeeyyldrm Meltem_ özel de olabilir zaten doğumu orda yapmicam bi kereliğine istiyorum eşimde görsün maksat