goktugun_annesiii Merhaba kızlar sinüzitim var baş ağrısı göz ağrısı ve damak şişliği yaptı hamile olduğum için ilaç da kullanamiyorum ne yapmalıyım acaba çok rahatsızlık veriyor 🙄😔
Nelmali goktugun_annesiii burnunuzdan tuzlu su çekip burnunuzu açmaya çalışın(ya da serum) ilaçsız biraz fazla uğraştırır başınızı sıcak tutmayı deneyin buharda bekleyin işe yaramazsa hastane 💁🏻♀️
azraaaaa Bendede vardı fazlasıyla bu papatya kurusunu kaynar suyun içine koyup kafanızın üstüne bi havlu falanla kapatıp çıkan buharını burnunuzdan içinize çekin ben hemen iyileşmiştim öyle