İlk hamilelikte geç hissetmek çok normalmiş. Belki de hissediyor tam anlamıyor da olabilirsin. Mesela benim vajinamda balon patlıyor gibi, balık suya atlıyor gibi bir his olmuştu. Tabii ben karnımda hissedeceğim diye düşündüğüm için bebek olduğu hiç aklıma bile gelmediydi 😂