Zehra333 genetik test biz de yaptırdık ama öncesinde onam formu imzaladık, kesinlikle engel olmayacak ya da olacak vs sorumluluk kabul etmiyorlardu o yazıya göre. Ama içiniz rahat değilse bekleyin yine de. Ben şunu merak ediyorum, 4 düşük kimyasal falan mı yoksa bebek oluştu mu? Geçmiş olsun bu arada