AysezulalGvn Kızlar geceden beri karın ağrısı mide yanması bir türlü uyuyamadım en sonunda sabah 6 gibi zor yetiştim tuvalete ishal bi yandan kusma bi yandan neden olur biliyor musunuz size hiç olmuşmuydu 🥴 (24+3 haftalık hamileyim)
midekoruyucu AysezulalGvn yediğiniz bişey mi dokundu acaba 🙄 normalde bulantılarınız var mı, geçmişmiydi
zeynpdemiiir AysezulalGvn aynı durum 2 gündür bende de var ama bizim çeşme sularında parazit varmış sanırım sadece çay demlerken yemeklerde falan kullanıyordum kaynatıp ona yoruyorum bende 🙄
orkide21 AysezulalGvn aynısı olmuştu ben de acayip mide yanması ve ishal sürekli tuvalete çıkıyordum kusma da dakika başı kusuyordum gastirt dediler bana , sizin kusma çok mu
Gunes_84 AysezulalGvn bende 35. Haftamdayım dün gece karın ağrısıyla uyandım hatta doğum sancısı falan sandım o derece kıvrandım tuvalete zor yetiştim ishal olmuşum.Çeşmeden su falan da kullanmıyorum.Dün akşam yemek yerine karpuz ve kiraz çok yedim üstüne de buz gibi su içtim acaba o mu yaptı beni öyle diye düşünüyorum.
AysezulalGvn midekoruyucu normalde yok bulantılarım geçti ki zaten normal bi kusma gibi değil çok afedersiniz burnumdan dahi çıktı zor yetişiyorum banyoya bi anda geliyor 😬
Uyumsuzzz Bende 24+5 haftalık hamileyim sürekli ishalim kusma yok ama ishal var hergün tuvalete zor yetişiyorum bu haftalarda mı oluyor acaba
AysezulalGvn Uyumsuzzz internetten biraz baktım ishal genellikle gıdaya bağlı zehrilenmelerden olur vs diyor ama tabiii internette ki herşeyde bizde var mı yok mu bilemiyoruz ama istersen link bırakayım ben buraya sende bir oku bnde yeni baktım şimdi
AysezulalGvn zeynpdemiiir sudan olurmuş canmm yaa aman dikkat et hazır su iç bnmki ndn onu bilemedim bi türlü
Uyumsuzzz AysezulalGvn bende baktım ama rahmin büyümesiyle iç organlara baskı yapar sindirim sisteminde sorunlar meydana gelir diyor 🤷♀️
AysezulalGvn orkide21 sabah 6 dan bubyana 2 kere kusma 2 kere ishale çıktım ama kusma afedersiniz dolu dolu oluyor aynen dediğiniz gibi mide yanması ekşimesi oluyor yatamadım zaten oturarak uyuyimaya çalıştım 😞
AysezulalGvn Gunes_84 kiraz yapabilir diyorlar ama bilemiyorum bende çok kiraz yiyorum bu aralar ondan mı hiç emin değilim ama :(
AysezulalGvn Uyumsuzzz doğrudur doktor kontrolünden geçmeden nneyimiz var bilinmez bugün bi bekleyeceğim bakalım geçmezse doktora giderim bnde
AysezulalGvn orkide21 onun için doktora gitmiştim zaten reflü dedi ilaç verdi şimdi biraz daha iyiyim kusma yok ishal azar azar devam ediyor ağrım falanda dindi biraz çok şükür