Sevalko Günaydın hanımlar, doğuma inşallah 17 gün kaldı uygulamaya göre ama karnım çok yüksek daha. Herkes bu çocuk daha doğmaz 41i görürsün diyor. Canım sıkıldı sizin göbek ne zaman indi? Yavaş yavaş inmesi gerekmiyor mu yoksa birden mi iniyor??
Miumiu Sevalko Yaa al benden de o kadar🥺 13 gün kaldı diyor hala daha bir şey yok. Yarın muayenem var kanala girmiş mi girmemiş mi göreceğiz ama büyük ihtimal girmedi göbeğim hala duruyor ya 🥺 Bu sıcaklarda valla 40-41leri düşünemiyorum
Burcuseyy Sevalko aman boşver ne derse desinler o bebeğe bağlı tamamen 40+4 haftaligim bugün yatisim yapılıyor benimde sonuç olarak doğacak bu bebeler içimizde kalmayacak ya 🙂
Omerhatice Sevalko benim oğlumda 40+2de doğuma gittim bebek kanalda ama karnim hala yukarıda idi ebe göğsümün altından bastırarak bebeğin çıkmasına yardım etti 🤗 2.bebegimi 11 gün önce kucağıma aldım.. buda karnim aşağı inmişti ama bebek kafayı kanala sokmamış ti mesela 🤷♀️
esmerella_06 Benimde karnım yukarda 38 haftalık hamileyim daha kanala girmemiş evde sguat yürüyüş yapıyorum insin diye Çarşamba kontrolüm var bakalım nolcak🙄