Cicekanne Arkadaşlar bugün 39 haftalık oldum tam geceden beri düzenli 10 dakika da bir sancım var üçüncü gebeliğim nedense çok korkum var 😔ne olur dua edin birer Fatiha okursanız kolay doğum olsun ve bebeğim sağlıkla doğsun inş 🤲
havvaslan2907 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla bende bu sabah doğuma gidicem
Cicekanne Alalh razı oslın arkadaşlar birazdan çıkıyoruz hastaneye geçerim 5 dakika da bir sancım aşırı şiddetli değil biliyorum ama bu süreçte hastanede olsam daha iyi duşa felan orda girerim ☹️