Taze_annemm Kızlar iyi geceler ben 2 hafta önce doğum yaptım. , Normal oldu ve nerdeyse aldıgım kilolar gitti diyebilirim lakin deri sarkmam kalmış biraz. Bana kullanıpta memnun kaldığınız bir sıkılaştırıcı krem varsa önerirmisiniz…?