elo20 BurcuOzturkk 32. Haftanızda herhangi bi gün alabilirsiniz raporda da sadece 32. Hafta çalışamaz yazıyor benimkinde öyle yani 32+5 falan yazmıyor
Eylemmm1655 BurcuOzturkk cnm benim doktorum ben 31+3 te gittim 32 yazdı rapora ben demeden sorun değil simdi cik.izine dedi zaten ayakta çalışmak yasak ayakta durma dedi
Hacer_2911 Bunun için 170ile konuştum 32. Haftanın herhangi bir gününde alabileceğimi söyledi,gittiğim hastanenin rapor bölümü 32+3 dedi bende 32+1 de aldım ama rapor kağıdında 32 yazıyor sadece
Suleasyaa Kagitta 32+0 yazması zorunlu. Doktorunuz yazmayı kabul ettikten sonra sıkıntı yok. Bende 31+5 tim doktorum tekrar gelmek zorunda kalma.deyip 32 haftalık gebedir çalışamaz yazdı verdi