Bernaa67 Selam 7+6 haftalığım 6 haftadan beri progestan fitil kullanıyorum doktor leken gelmedikten 3 gün sonra bırakabilirsin dedi tedirgin oluyorum sizler nasıl bıraktınız yardımcı olursanız sevinirim
Dilara0638 Bernaa67 ben kontrole gittim kanama alanım görülmediğinde bırakmıştım sonrada olmadı zaten bırakmadan bilemezsin yada bi kontrol edilmesi gerekir kanama alanının olup olmadığını bence
Bernaa67 Dilara0638 daha önce bikaç kez lekem geldi 3 gündür gelmiyor doktorda öyle dedi sma ben tedirginim yinede
Dilara0638 Bernaa67 inşallah olmaz doktorunda bırak dediğine göre bi sıkıntı görmemiştir yinede dikkatli ol ağır şeyler kaldırma çok iş yapma ayakta fazla kalma sıcak suyla duş alma ılık olsun
Bernaa67 Dilara0638 ilkini düşük yaptım lekem olunca hemen doktora söyledim fitil verdi leken olmayınca bırak dedi randevuyuda çok uzağa verdi bebek kaldı 😬
Dilara0638 Bernaa67 aslında zararlı bişey değil kullanmanda bi sakınca yok ama tabiki geçtiysede bırakman lazım sen bi dene leken olmazsa zaten sıkıntı yoktur eğer için rahat etmiyorsada kontrole yakın bırak öyle gidersin baktırırsın