Ashsbdn ben devlete sırf kalabalık diye gitmiyorum doğumhanede bu şekilde sakin olsun diye özel seçtim.şimdi her normal doğum yapanlar da olursa özeldeki doğumhane ve odaları düşünemiyorum bence özellerin bi farkı kalmalıydı.Maddi durumu olur olmaz bilemem ama ben çoğu kişiyle içiçe olmak istemiyorum şahsen