Arasinannesi acillerde sarı,kırmızı ve yeşil alan olarak uç ayrı alan uygulaması getirildi.Özel bir hastanenin acil bölümüne kırmızı alan ile giriş yaparsanız(örneğin ağır yaralanma ve travmalar,kalp krizi şüphesi,nöbet geçirme vs) hiç bir ücret ödemesi yapmadan hastane şartlarından yararlanabiliyorsunuz.Ama gripti ateşti vs şeklinde başvurular tabiki ücretli oluyor.Yani bu kanun tüm tip hastalıkları kapsamıyor.Fakat bugün çıkan bu haberelere özeller şöyle bi kısıtlama getirebilir belki, belli bir haftanın üzerindeyseniz ve normal doğum istiyorsanız belki hastaneye kabul etmeyebilir.İllaki bir yol bulurlar gibime geliyor