Son 64 gün kaldı 🌸
Bura da bir postta ve bir internet sitesinde görmüştüm , 25 veya 30. Haftadan sonra stetoskopla göbişimizi dinleyince bebişin kalp atışları duyuluyor diye eğer pozisyon müsait ise.
Bi kaç defa denedim ses duyamamıstım ama bugün öylesine tekrar deniyim dedim ve gerçekmiş duyabildim 🥰 çok güzel oluyormus ve çok değişik 🤍🌸 30+6 dayım bu ara da