Baştan beri hareketleri yavaş ve böyle kıpırdamaya eriniyor gibi nasıl anlatsam gün içinde kıpırdıyor ama herkesin dediği gibi sert bi şekilde çok hareketli değil çok sakin ve çok fazla değil doktora da hareket etmiyor mu diye kaç kez sordum ediyor dedi kordon dolanma sorunu falanda yok neden olur bu normal mi ?