ftmlgz benım iki gün agrıdı canım 38 haftalıktım acaba dogum belırtısımı dedım doktora gittim kontrol ettı altan muayene ettı hem çatı kontrolu yaptı enfeksıyon cıktı bende herkes de aynı degıldır tabı fitil kullandım agrılarım gectı 39+4 deyım hala dogumu beklıyorum 🤷🏻♀️🥲😂