Esras88 Çok kasıklarım ağrıyor bazen tek taraflı normal mi bir de üşütmek zarar verir mi henüz keseyi görmeye gitmedim korkuyorum 😔
elkacin Esras88 benim adetlerim de cok sancılı olur resmen aynı o ağrı gibi ağrım oluyordu(7. Haftaya giriorm yine var) doktor normal endişe edecek bir sey yok dedi ☺️ Kendimi yordugumda daha cok ağrım oluyor bu arada
[silindi] Esras88 korkma canim benim cok normal ilk zamanlar oluyor ben 4 haftada keseyi gordum enduse etme
Mavi_- Esras88 ben de 5 haftalık hamileyim ama bende de hiç bir belirti yok kasıklarım ağrımıyor hiç bi şekilde sadece bacağım ağrıyo göğsüm hassaslaştı bi de bende de belirti yok bi sıkıntı var mıdır diye üzülüyorum 😒
Yaysegulhaylaz Esrglr ben de 6 haftalığım çok fazla kasık ağrım vardı Adet sancısı gibi bugün doktora gittim normal dedi rahim genişliyormuş
Esras88 Yaysegulhaylaz ayy gerçekten mi içim rahatladı yaa daha keseyide görmeye gitmedim o yüzden tedirginim birazda üşüttüm soğuk aldım
Yaysegulhaylaz Esras88 normaldir canım bende senin gibi çok endişe etmiştim. Hatta ilerleyen zamanlarda adet dongulerinde de yine adet sancısı gibi ağrılar oluyor diyor ileri haftadaki gebeler
Esras88 Yaysegulhaylaz 4 ay önce kürtaj oldum bebeğimi kaybettim 10. Haftada o yüzden tedirginim hep😔
Yaysegulhaylaz Esras88 tedirgin olmanı anlıyorum ama içini ferah tutmaya çalış inşaallah hayırlısı ile gelir ❤️
Yaysegulhaylaz Esras88 ben özellikle emin olmak için HCG 3000 üzerindeyken gittim. Burada 1500 sonrası kese gözükür diyorlardı
elkacin Esras88 bnm 6. Haftada göründü. 5inci haftada sadece rahim duvarı kalınlasmıs demisti. Sat nedir sizin?
Esras88 Yaysegulhaylaz en son betamı 21 haziranda verdim 261di daha vermedim ondan 2 gün öncekide 119 du
Hilal0696 Esras88 bende 5+3 de hastaneye gittim şükür keseyi gördük 2hafta sonra da kalp atisi için çağırdı inşallah kalp atisinida duyarım
Esras88 Rahime_47 ben önceki hamileliğimde 5 hafta 2 günken gördüm keseyi şuanda da 5 hafta 4 gün olunca randevu aldım o perşembe gitcem inşallah görürüm