Dryadeniz Beylikdüzü devlet hastanesine sıra bulmak da çok zor oluyo ya kadın doğumda bide aşırı bi kalabalık oluyo bi kez ambulansla götürüldüm iş yerinde fenalaşınca bakmadılar bile doğru düzgün hamile oldgum halde yine kendi doktoruma gittim çıkıp