merviskoooo herkesin farklı olsa da benim ağrı ile geldi. Ay ağrıları hafta ağrılarına sonra gün ağrılarına döndü. Burda önemli olan gelen ağrıların düzenli bir aralıkla geliyor olması, benim doğumdan bir gün önce sancı 20 dk 1 geldi Bi kaç saat sonra gece 3 de 15 dk 1 ile başlayıp sabah 10 da 3 dk 1 e düşünce hastaneye geçtim 2 buxukta da doğum oldu. Kendinizi çok iyi takip edin kimsinde su geliyor bnde doğum sırasında patlatıldı mesela. Uygulamadaki sayaçla sancı geldikçe kayıt alın sakinledikçe kontrol eder daha emin olursunuz. Sağlıkla kavuşsun inşaallah :)