Sahka Merhaba arkadaslar 33+4 haftalgim gun içinde hareketlerini daha az hisseder oldum bu haftalar böyle olan var mi
Suleasyaa Evet bebek büyüdükçe hareketler azalıyor sanırım yerleri dar.34 oldum bende de öyle oluyor ara ara.Bazi günler çok hareketli güçlü bazen hiç sesi çıkmıyor