Beyzan Mom047 buzluğa attım ben baya birikti ama sonra pandemi çıktı ve hep evde kalınca stok sutlere gerek kalmadi direk emzirme üzerinden devam ettim ben de toprağa döktüm sütleri çiçeklere ağaçlara iyi geliyor dedilr 🙂
Caglanuroney Mom047 sağıp buzluğa attım işe başlıcam o zaman verick annem bebeğime bence dökmeyin yazık bir damlası bile o kadar değerli ki bazen sütüm azalıyodu o zamanlar çok işime yaramıştı
Akoalalover Seferyehatun oyle demeyin sutunuz cok olsa bile ne olacagi belli olmaz bi yere gitmeniz gerekir, sutunuzun azaldigi donemler olabilir . Bence sagip koymak, dogru kosulda saklandiysa cok matikli.
Denizyildizii Busramnida rızkını dökmüyorum. Tüketeceğinden fazlası olduğu için mecburen döküyorum. Yoksa bana zarar veriyor mastit falan.
Beyzan Mom047 birkaç torba buzluğa at acil durumlar için stok kalsın ( mesela Allah korusun senin bir ilaç alman gerekir bir kaç saat emzirmeyecek olursun) dursun elinin altında. Fazla sagim yapma zaten meme bebeğin ihtiyacına göre süt üretmeye başlar yakında hep öyle aşırı aşırı olmaz süt
mavi_kus Süt annelik durumunda bebekler evlenemeyeceğinden dolayı sütün kime verildiği bilinmeli o yüzden rastgele verilemez, buzlukta 3 aya kadar saklanabiliyor. Dökmek tabiki iyi bir şey değil ama başka napılabilir bilmiyorum 🤷🏼♀️
Busramnida Denizyildizii Anlıyorum evet süt sağılmazsa mastit olma ihtimali yüksek ama dökmek yerine acil durumlar için buzlukta saklayabilirsiniz mesela.. Bebeğinizin rızkı yemeği sonuçta
Denizyildizii Busramnida tüm sütleri saklayacak olsam buzlukta yer kalmaz malesef😊 ayrıca tekrar söylüyorum bebeğim rızkını alıyor fazlasıyla
Rabia112 Mom047 yüzüne maske yapan var süt ile , bir de dolapta saklayın geceleri eşiniz veya başka birisi siz uyurken versin o sütlerden sizde dinlenmiş olursunuz hemde