Leylaaa38 Kızlar ya zaman hiç geçmiyor gibi… etrafımdaki herkes kucağına aldı bebişlerini bir ben hasret kaldım ya zaten çok sabırsız bir insanım🤣😂😂 sizde durumlar ne dir? Nasıl gidiyor?🥰
kumsalmomyy Leylaaa38 ben de çok sabırsızlanıyorum bugün randevum var neredeyse 1.5 aydır görmüyordum bebişimi 🤷♀️😁 acaba nasıl oldu büyüdü mü 😂