zeyzeey ben fmf hastasıyım yıllarca ayak ağrısı çektim o yüzden soruyorum 5 yıl iltihaplı eklem romatizması diye penisilin iğnesi yedim en sonunda sebebini buldular genetik olduğu anlaşıldı eğer geçer de sonra yine tekrarlarsa mutlaka romatoloji bölümüne başvurun ihmal etmeyin inşallah bir daha olmaz