Nevriyebak Nureda28 hadi hayırlısı çabuk geçen zaman son günlerde geçmiyor heyecanla beklıyoruz bakalım 😅
Zynp_H Nevriyebak 35. Haftada da hafif kan akıntım olunca yapmıştı çok acımadı ama banada uygunsun yada değilsin demedi
Tusemefe8134 Nevriyebak ayyyy benmkideee ole son 12 ama cokk merqk ediyorum onuu gelsin die dua ediyoruz
Nevriyebak ozgedilan hayırlısı insAllah benım de ara sıra sancım oluyor galiba ben biraz daha bekleyeceğim 40ı bulurum 😅