Herkese merhabalar. 38+1 haftalık hamileyim. Geçtiğimiz hafta doktorum çatı muayenesi yaptı ve ben inanılmaz kendimi kastım. En az üç kere denedi diyebilirim. O kadar acıyacağını tahmin etmedim. Bana hissetmeyeceksin bile denmişti ama hiç öyle değilmiş. Artık doktorumun mu eli ağırdı yoksa ben mi dayanamadım bilmiyorum. Haftaya bir daha gel dedi. Hatta bana işin zor nasıl normal doğurmayı düşünüyorsun deyince o gün hepten modum düştü. Sizce ne yapmalıyım tekrardan alttan muayene olmalı mıyım bilmiyorum 🤷🏻♀️