Canım öncelikle sakin ol :)
Benim de 7.haftamda kahverengi lekelenmem olmustu doktoru arayıp hemen bilgi verdim ve progestan yazdı. yerleşme de denebiliyor düşük riski de olabiliyor.
Ama sakın moralini bozma dinlen güzelce sabahta doktoruna git en iyi cevabı o sana verecektir zaten. Cok geçmiş olsun