Kızlar 36+1 olduk doktorum 10-15 gün içerisinde olabilir dedi ama bende ne ağrı var ne sancınne sızı bütün gün ayaktayım yerimde durmuyorum aynı durumu yaşayan var mı ?? Arkadaşımla aynıyız o yerinden kalkamıyor bende mi sorun var acaba endişelenmeye başladım 🤷♀️