Aynı şeyi geçen hafta yaşadım. 2 gün hareket etmedi . Geç gittiğim için doktor kızdı. Eğer hareketlerini hissetmeye başladıysan 2 gün hareketsiz kalması sakıncalı dedi . Neden gelmedin diye azarladı bir de . Kordon dolonmask filan olabilirmiş. Tahlillerime baktı nst ye soktu bir şey çıkmadı. Kerrat hareket etmeye başladı nst de . Doktor bir şeye yoğun üzüldüysen olur dedi . Bir de gün de 10 kez hareket etmeli hergün say dedi . Velhasıl kelam içinizin rahat etmesi için bir acile gitmenizi öneririm .