Umudumsuun Ben hala hareket hissetmiyorum yaa normalmi bu😔😔 sanki karnım bigün büyük bir gün küçğk gibi kafayı yiyeceğim 🤣😭
Nurayed Umudumsuun bende 18+4üm hiç hareketlerini hissetmiyorum ki karnım da hiç yok kimse hamile olduğuma inanmıyor 🙂
Deletedmom_5 Umudumsuun gazdan dolayı bi gün bi gün küçük görünebilir bu normal ayrıca hareketleri için daha çok çok cok erken ben 21. Haftada tekmelsrini hissettim kaldıki doktorlar 23′e kadar hissetmemek normal diyor
metehaninannesiii Umudumsuun çok normal hele ki ilk gebelikse 20.haftaya kadar hissetme olmayabiliyor
mucizem09_ Umudumsuun normal canim herkes o haftalaeda hissetmez ama hissedersin merak etme senn karnin normal 29+4 ben bigun cok sisse bigun daha inik oluyor nedense😅🥰
Umudumsuun Deletedmom_5 ay ne bıleyım 12. Haftada hısseden varmıs bir terslik mi var diye düşündüm🥲 iyi olsunda yeterki
Momlife1 İkinci gebeliğim olmasına rağmen hala hissetmedim 17 hafta dayım 2. Gebelikte daha çabuk hissedilir diyorlar mesela
Deletedmom_5 Umudumsuun yok kız 12. Haftada imkansız yalan söylüyolar inanma 😁 bağırsak hareketlerini hissediyodur onlar
Umudumsuun Umudunuyitirme benimde ilk canım ondan belkide 12. Haftada hısseden varmıs moralim bozuluyo🤣
Umudunuyitirme Umudumsuun bence moralini bozma elbet birgün bizde hissedecegiz😂😂 doktoruma sordum normal dedi bende sabırsızlıkla hissedeceğim günü bekliyorum
secoz Umudumsuun ilk hamileliğim bende 18+3teyüm 17. Haftada hissettirdi benim kız 😂 biraz zilli olacak galiba hatta az önce göbeğimin altında 3kez belirgin şekilde pıt pıt oldu sonra bende geri dokundum yine oldu 😂
Busra333 Umudumsuun normal cnm ama çok yakındır hissetmen :) tabi herkesin farklı olur ama ben 19 da hissetmiştim