Simgeozturk11_ Sıcakla aram hiç iyi değil vallahi 🙈🥵 Oturduğum yerde bile bunalıyorum banyodan çıkasım gelmiyor,birde peşinde koşmam gereken iki miniğim var o yüzden vay Halime 😂 Ama olsun geçecek.
Mide bulantım oluyor ara ara,bazen iştahım çok kapalı oluyor (hamileliğimin başından beri çok fazla yerdim) pek bir şey yiyemiyorum sıcağın da etkisi var sanırım.Genelde hep meyve,soğuk içecekler falan istiyorum.Zor yaz hamileliği yaa