Sweaat tarzi biseyler üstüme almayi düşündüm..gecelikler çok süslü tul vs kollari acik..ya da penye alt ust takim vs..pijama hastanede rahat edenem gibi geliyor tesettür açısından…ne alirsak alalim önü düğmeli olsun veya acilabilir fermuarli vs diye bakiyorum emzirme acisindan da👍🏻