Meraba arkadaşlar . 23haftalık hamileyim kızımız olacak ve eşim Alçin koyucam ismini desi .İkinci ismide sen sec dedi.Onun koydugu ismi redd edemedim coook istekli diye .İyimi yaptım kötümü bilemedim🙈 Sizce Alçin ismi güzelmi? Eski turk kadın ismiymiş🙄😁🙈