dolunay_6 Nazank dvam ederse kırmızı renge dönmeye başlarsa vakit kaybetmeden doktorunuza gidin derim
Snademir04 Nazank Nazank bence bekleme doktora gıt görün için rahat olsun senınde inşallah bişey yoktur uzan dinlen bol
Denizz01 Nazank yat dinlen sakın kolunu falan yukarı kaldırma devam ederse acile git ama sarsılma canım ben kanama da olmuştm bi sorun olammıştı diblenöek çok önemli
Denizz01 Nazank bende öyle 3 sene sonra 😌 baya baya kanama olmuştum hemdd 😒 dinlenin gerçekten dinlenmek önemli , ama devam ederse yine de din doktıra yavaşca sarsılmadan canımm
BurcuYlmazzz @Nazank bende 8haftalik hamilemiyim bende de oldu sizin gibi korktum doktorum dinlenmemi soyledi cok kafaniza takmayin😊🙏
Nazank BurcuYlmazzz BurcuYlmazzz regl dönemim geçen ayda bu dönemde aynı olmuştu ama ozaman hamile olduğumu öğrenmemiştim.🙏çok tşk ederim
Esrap Nazank çok kafaya takmamak lazım 1 temmuzda başıma geldi benimde 6 haftalıkdım o zaman doktor tedirgin olduğumu görünce düşük ilacını yazdı
Handeee Doktora git sana progestrn hapı verir bendede cok acık pembe gelmisti haptan sonra güzeldi cok sükur böyle seyleri ihmal etme doktor kadar kimse bilemez sag saglim alirsin inslalah kucağna bbegni