Emelaygl evet aynılarını yaşadım iğne ve günde 3 defa progestan içiyordum ama benim düşük riskim vardı kanama alanım çoktu. Sonra kahverengi şekilde atacaksın geri kalanını rahmin emecek dedi Dr um. Öyle de oldu. Yaklaşık 4 hafta kadar o kahverengi akıntıyı gördüm iğne oluyorum ilaç içiyorum niye geçmiyor diye bende kendi kendimi yiyordum artık sonra yavaş yavaş bitti. Sende iyi düşün ilaçlarını aksatma sakın, o psikolojiyi biliyorum ama hayırlısı olsun de inan o kabulleniş teslimiyet büyük rahatlık sağlıyor sonra insana.