nhl_1 Kızlar suan 36+2yim gece 00.00da 36+3 olcam kahverengi leke geldi peçeteye sildiğimde anlam veremedim? Basına gelen var mı? Doktorumla iletişime gectim hemen kan veya akıntı yoksa tam sorun yok dedı bu hafta ıcı kontorolum var
nhl_1 mlkkk zaten bebegin gelişimi tamamlandıysa doğuma alınıcam zorunlu sezeryan olucam çatı darlığından