Seydacann Kızlar selam. 19.haftadayım ultrasonda 20 gözüküyor ama ben hala hissedemiyorum bendemi bir problem var acaba 🤔 baska bir uygulamada bu haftalarda hissetmeniz gerekiyor hissedemiyorsanız doktora danışın diyor aklım karıştı açıkçası
mlkkk Seydacann 23e kadar damar atması gibi pıt pıtlar dışında hiç hissetmedim seğirme kıpırdanma filan 23te başladı 25ten sonra hergün düzenli ve güçlü oldu tedirgin olmayın bebek hareket ediyordur ama henüz güçsüz
Seydacann mlkkk teşekkür ederim ben ilk gebeliklerde geç hissedileceğini okumuştum ama çevremdeki herkes nasıl yani hissedemiyormusun diye sürekli sorunca acaba bendemi bir problem var dedim😁
mlkkk Seydacann bana da aynı şeyler söylediler benim de ilk gebeliğim burda kıpırdanmalı hissettiklerni söylüyorlardı 17den 23kadar sadece pıt pıt hissediyordum çevredekilerde korkutuyorlardı nasıl hissetmezsin doktora git bilmem ne diye ama bebek hareket ediyor sadece daha minnak olduğu için hissetmiyordum çevreye kulak asma hissedersen bugün yarın 😊