Merhaba anne adayları 🤰🏻💐
Kadın doğum doktorları 32 haftalığı (31+0 ile 31+6) arasında baz alıyo.
Şimdi çalışan anneler olarak biz 32+0 da mı yoksa 31+0 damı gidip çalışabilir raporu alacağız ?
Rapor alıp bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ☺️