10+3 üz bugün . Bulantı ve koku hassasiyetinden de geçtim artık ağız tadı bozukluğuda eklendi üstüne . Çıldırma derecesine geldim . Artık üzülmekten çok sinirleniyorum . Ne yapsam ne yesem ağzımın tadı değişmiyor bütün keyfim kaçıyor bunun için bir önerisi olan var mı