Gizem12345 Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğim benim göğüs uclarım yarık yarık oluyor ve kabuk olup dökülüyor benim gibi olan varmı birde kadn doğum doktoruma sorsam herhangi bir tedavi başlatırmı sizce kime görünmem gerek çok endişeliyim 😔
Papatyya Gizem12345 doktoruna sor bı kesınlıkle tabıkı .. benım ılk yalarımda kuruyodu göğüs uçlarım döküntü oluyodu farması aynısafa balzamı aldım nemlendırdıgı için ıyı gelmiştı bana ama tabıkı doktorunuza da bı danısın
Mihrican-anne Gizem12345 endişenlenmene gerek yok benimde ilk gebeliğim benim de aynı şekilde ve ucu çok kötü ağrıyor onun için meme ucu merhemi kullan anında geçiyor canım
Suleasyaa 16.haftamda başlamıştı benimde lansinoh krem önerdi aldım. Hala da kullanıyorum sürdüğüm anda rahatlıyorum. Doğum olunca da kullanmaya devam edecem.Anne bebek dostu krem.zaten o sürülü iken bile bebek emzirilebiliyor
Arasannesi_ @Gizem12345 benim de öyle yara olmuştu ağlıyordum bazen bebeği emzirirken kremler falan ise yaramıyor en güzeli Aloe vera bitkisini sürmek gerçekten 1 günde geçirdi ve tekrar olmadı bi daha ve benim oğlum çok sık emen bir bebek. Burda okumuştum tahinin üstünde ki yagi da etki ediyormuş. Zeytinyağı da sürmüştüm. Bunları dene istersen :) 🌸
Gizem12345 Arasannesi_ benn hiç emzirmedim şuan 7 aylık hamileyim böyle tuhaf tuhaf parçalanıp kabuk olup dökülüyor anlam veremedim
Gizem12345 Mihrican-anne sanırım sizde emzirme aşamasında bu durum la karşılaştınz Ben şuan hamileyim ve böyle bir durum söz konusu inşallah iyi olur yaa
Arasannesi_ @Gizem12345 ben yanlış anladım o zaman kusura bakma ya ama bence aloe vera etki ediyor diye dusunuyorum geçmiş olsun
Mihrican-anne Gizem12345 hayır bende hamileyim ve ilk hamileliğim çevremdeki insanlardan da iyi biliyorum şuanda bende de var o yüzden krem tavsiye ettim size
Gizem12345 Mihrican-anne hangi kremi kullanıyorsunuz doktor tavsiyesi mi bende korktum sadece benmi böyleyim die
Mihrican-anne Gizem12345 hayır bu herkeste olurmuş doktorumda aynısını dedi ben Almanya’da yaşıyorum Almanya’nın ürünleri Türkiye’den farklı biliyorsun ki ama eczaneye gidip danışıp alabilirsin