Leselis hanımlar benim 2. Gebeliğim ben normalde de ağda olurken kendimi kasan biri olduğum için ilk hamileligimden beri jilete alıştım oğlum 1 yaşında 2. Gebeliğim busefer doguma yakın agdaya gitmek istiyorum ama çok korkuyorum ya kendimi kasarsam birşey olursa ve çok acirsa diye ya