Bu sabah 10 itibariyle bir oğluşum oldu… 🥰 Normal olacaktı aslında herşey normaldi fakat bebek normalde kafası düz gelmesi gerekirken yan gelirmiş. Doktorum da bunu riske atmayalım kafası yamuk olabilir ve ileride bazı komplikasyonlar olabilir dedi. Ben de hiç riske atmadan sezeryan oldum. Darısı isteyen herkese nasip olsun 🙏🏻❤️