Saripapatyam1 Az önce jöle kıvamında akıntı geldi 27. Haftadayim normal mi kzlar 2. Gebelik ama ilk defa boyle oldu yasayan oldu mu? Nisan degildir inşallah 😏
MDT Saripapatyam1 az önce doğuma hazırlık seminerinden çıktım ve hemşire nişanın tam da jöle kıvamında olduğunu söyledi. Nişan olabilir
Babymoomy Saripapatyam1 enfeksiyon olabilir mi canım benim de 2.gebeliğim 2.gebelikte azdı ellediğimde Jel gibi krem rengi
miraclenaz Saripapatyam1 merhaba bendende aynısı oldu 17. Haftadayım ve baya büyük geldi sarı berrak karışık korktum açıkçası