2106_ipk 6+5 de kalp atışını duyamadık 1 hafta sonra tekrar gel dedi salıyı bekliyoruz inşallah bir sıkıntı yoktur bu 4. Gebeliğim 3 kaybım var 😏
Sevgiliiiii 2106_ipk 6 +1 haftalık hamileyim bizde duyamadik çarşamba kontrolüm var inşallah bizde duyariz sizde
Selen37 2106_ipk son adet tarihine göre 7+0 dım doktora gittiğimde ama bebeğin 6+2 olduğunu öğrendim geç döllenmeymiş o gün duydum kalp atışını ❤️ seninde öyle olabilir hiç canını sıkma
DuruSU_68 İnşallah sağlıklı bi şekilde duyarsınız bende 6 haftalıkken duydum 5+5 gibi gözüktü kese duyamadık kalp atışını 4 ay önce de boş gebelik geçirdim yine çok korkuyorum duyamacağım diye sizin diğer 3 kaybınızın sebebi neydi
[silindi] DuruSU_68 tüp bebekte boş gebelik olurmu acaba bilginiz varmı? Beta 2 katına artarsa kimyasal dış gebelik olmuyormus galiba siz biliyormusunuz
DuruSU_68 [silindi] evet beta düzenli artıyorsa kimyasal yada dış gebelik olmuyor benim ki boş gebelik sağlıksız gebelik diye geçiyordu betam düzenli kesem çok güzeldi ama bebek ve kalp atışı yoktu 9. Haftaya kadar bekledim kürtaj oldum
DuruSU_68 [silindi] tüp bebekte de olabiliyor sanırım daha önce duymuştum kimyasal yada boş gebelik aöa dış gebelik olmuyor genelde tüp bebek öncesi rahim filmi çekiliyor