Zkskdkdkxk sanırım hamilelikten oluyor bende asla kabız olmayan bi insanım mahvoldum bu hamilelikte ne yaparsam yapayım bir türlü önüne geçemedim çokta meyve tüketirim hatta ekmek tüketmem ona rağmen ugrasiyorum son 4 hafta sabir diyorum artik . Doktorum duppalac diye bir surup yazdı çok zorlanirsam kullanıyorum