Mehtap23 Bsrasrt19- ikiside güzel Zeynep lina bi tık daha sanki kulağa hoş geldi gibi . Kararsız kaldım 😀
[silindi] Zeynep tabiki de. Zeynep isminin yanında bence hiçbişeyin şansı yok. Ayrıca asel de lina da son yıllarda aşırı patlayışa geçti hele de ikisi yan yana biraz fazla modaya uygun geliyor yani pek bana göre değil :) siz bilirsiniz tabi