oykumoms Selamlar kizlar 2 3 gundur evde atletimde gögüs ucumdan sivi mi süt mü gelio ne blmiyorum atletim islaniyor 27. Haftadayım normal mi acep🤔
Happiness- oykumoms 23+6 da gelmişti benden. Ebem cok normal oldugunu, hatta ileride sütümün bol olacağını, endiselenmemem gerektigini soyledi🌸
oykumoms Happiness- oylemi cok tesekkur ederim allah razi olsun bende noluyoo die endiselendim ilk gebeligim cunku🙈 insalalh sutumuz cok olur amin🙈🤲
Rumeysare Evet 26-27 haftalarda gelmeye başladı benimde 36 haftadayım azar azar geliyor arada doktorum sakın göğsünü sıktırma sütünü sağma dedi erken doğuma yol açabiliyormuş bilginiz olsun göğüs pedi kullanabilirsin bu arada kıyafetlerin batmasın :)