citlenbigim2212 ayy kimseyi takmayın siz neyi beğenirseniz o sanki isim önerisi istenmiş yok güzel değil falan ne kadar ayıp arkadaşlar . İki isimde çok güzel ama Bence bade daha güzel çünkü ben de kızımda çok istemiştim ama nasip olmadı bana . İnşallah size nasip olur tombiş yanaklı melek yüzlü bir badeniz olur 🌸🌸