Beni bilenler bilir bütün çatı muayene postlarına yorum yapar, içimi rahatlatmak endişelerimden kurtulmak için bişeyler duymaya çabalardım. Tanıdıkların dediklerine d pek inanmaz beni korkutmamak için böyle diyorlar derdim. Erken doğum riskim oluşunca 34±4teyken yapacağım dedi doktorum. Muayene sıramı beklerken dakikalar geçmek bilmedi. Ultrasyon da bebeğe baktıktan sonra doktoruma korkuyla muayene edecektiniz dedim, şimdi sıra onda dedi. Biraz korkuyorum dedim merak etme dedi. Elbise giymiştim, çok rahat ettim. 1 dakika bile sürmedi 2 parmağıyla bişey sürüp baktı. Canım biraz yandı. oda kızlık zarın esnekmiş, hala duruyor burda o yüzden, doğumda temizlerim dedi.. Acı 2 saniyelik bir olay aslında. Kendinizi korkutmayın.rahat olun, ben yaptırdıysam herkes yaptırır. Çok şükür bunu da atlattım. Sırada sağlıkla oğlumu kucağıma almak var☺️.